Strategia. Komunikacja. Wizerunek.

Masz wyłączoną obsługę języka JavaScript lub używasz starej wersji odtwarzacza Flash Player firmy Adobe. Pobierz najnowszy odtwarzacz Flash Player.

Szybki kontakt

AD DIRECT

Agencja marketingowa

Formularz kontaktowy

Tel. +48 784 470 509

Norbi w gwiazdorskiej czołówce

24 Stycznia 2019

„Jaka to melodia?” z Norbim w roli prowadzącego znalazła się w ścisłej czołówce najbardziej dochodowych programów na polskim rynku telewizyjnym – wynika z raportu „Lokomotywy reklamowe” przygotowanego przez dom mediowy MullenLowe MediaHub. Teleturniej w 2018 roku zarobił ponad 75 mln złotych, czyli prawie 2 miliony więcej niż rok wcześniej.

Zmiana prowadzącego i odświeżenie formuły nie tylko nie zaszkodziły „Jakiej to melodii”, lecz umocniły jej rynkową pozycję. W renomowanym rankingu najbardziej dochodowych programów i gwiazd telewizyjnych 2018 roku teleturniej TVP zajął znakomitą, szóstą pozycję. Dla Norbiego to debiut w tym zestawieniu i od razu miejsce w ścisłej, gwiazdorskiej czołówce. Miejsce na czele peletonu, obok takich osobowości małego ekranu, jak Magda Gessler, Hubert Urbański czy  Katarzyna Dowbor, to niewątpliwy sukces nowego prowadzącego „Jaka to melodia” i znakomity prognostyk na przyszłość.

Pełen raport dostępny jest na stronie: http://www.mullenlowemediahub.pl/raport-top1-gwiazdy-lokomotywy-reklamowe--18.html

„Jaka to melodia?” to połączenie teleturnieju i muzycznego show wypełnionego najpopularniejszymi hitami z polskich i światowych list przebojów. Program emitowany jest na antenie TVP1 w trzech odsłonach. Od poniedziałku do piątku jako teleturniej muzyczny z udziałem nowych zawodników. W soboty jako „Bitwa na hity”, których bohaterami są dwie dwuosobowe drużyny, natomiast w niedziele widzowie mogą kibicować popularnym gwiazdom w ich muzycznych starciach. Wielkie przeboje w programie wykonują polskie i światowe gwiazdy. Teleturniej oparty jest na amerykańskim formacie „Name that tune”. Emisja: TVP1, od poniedziałku do soboty – godz. 17:25, niedziele – godz. 18:35