Kampanie reklamowe w Internecie

Reklama internetowa to zagadnienie obszerne i złożone. Już same nazwy form reklamowych można mnożyć w nieskończoność – brandmark, scroller, scysraper, toplayer… Co wybrać? Zdecydować się na reklamę kontekstową czy może raczej program afiliacyjny? Do tego dochodzą coraz bardziej złożone modele rozliczeniowe, zróżnicowane sposoby mierzenia efektywności reklamy internetowej, cały obszar marketingu w wyszukiwarkach (SEO, SEM), promocji w serwisach społecznościowych i mnóstwo innych zagadnień.

Jeżeli poszukujecie Państwo przewodnika po świecie reklamy internetowej, pozostajemy do dyspozycji. Pomożemy Państwu dobrać najodpowiedniejsze formy promocji w sieci i zaplanować skuteczne, a przy tym optymalne kosztowo, aktywności z zakresu marketingu internetowego.

Oferta Ad Direct:

  • wsparcie w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych w Internecie
  • wsparcie w zakresie marketingu w wyszukiwarkach (SEO/SEM)
  • analiza ruchu w serwisie internetowym klienta
  • audyt i optymalizacja serwisów www klienta
  • wsparcie w zakresie planowania i realizacji działań reklamowych w serwisach społecznościowych